onsdag 24 juni 2009

Onsdag.....

Jag skäms, har inte skrivit på ca. en månad. Har haft lite mycket runt om kring mig. Nu har jag slutat på Blekingegruppen, tyvärr. Kändes lite ledsamt att inte få gå dit och "jobba" mer. Nu är jag ledig till början av augusti. Vet ej vad som händer då?????? Midsommar är firad med barn, barnbarn & goda vänner. det blev som tur var fint väder på midsommarafton. Vi dansade, åt & drack. Midsommardagen regnade det en hel del men vi satt i "gästernas" förtält. Det var några som checkade ut redan på lördagen ett par på söndagen men vi har två långliggare som stannar till fredag eftermiddag. Det är Linus & Emma som har varit hos oss denna vecka.
I går premiärbadade barnen i Färskesjön det var varmt sa de. Diesel tog sig också ett dopp.
Idag ska Totte ut & fiska med Björn H, kanske ska Linus följa med. Emma & jag ska ut till Ida & Hampus. På lördag ska jag & Totte åka till Helsingborg & hämta hem min älskade 650. Min älskade 900 ryker så mycket så jag kan inte köra den just nu, Totte får fixa den under vintern. På lördag är det kortegen i Kristianstad som vi hade tänkt att åka & titta på.
Ha de...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar