tisdag 7 juli 2009

Tisdag..............

Nu är det äntligen lite regn & mulet. Mina leder har inte mått något vidare under värmeböljan som varit. Vi har börjat att måla huset, det går sakta framåt. Thomas har börjat att jobba så det blir kvällar & helger. Igår hade jag storfrämmat från Gävle. Eva-Karin & hennes man Micke. De är på mc-semester kommer från Venedig, stannade till för en kopp kaffe. Jätteroligt!!
Jag passade Hampus i går ett par timmar. Han & mormor hoppade i vattenpölar, skitkul tyckte vi båda. Lotta & Anders kom en sväng på fika.
Idag ska jag köra till Karlshamn & åka med mor min till doktorn. Ikväll kommer svärdottern Anna men Emilia & Thuva, de ska stanna tills i morgon. Ska bli kul att umgås med dem.
Hoppas på fint väder till helgen då ska vi på traktorrace i Kristianopel. Vi var & tittade förra året & det var riktigt roligt. Hoppas på en rolig dag på lördag med.
Nu ska jag försöka stryka lite, får se hur det går har riktigt ont idag.
Ha de................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar